Bästa sommaren.

Denna sommar har varit en av de bästa på länge. Har gjort så himla mycket skoj och roliga saker.
I början av sommaren var jag tre veckor hos min mamma i Stockholm,där pluggade jag körkorteori i massor, åkte till Nacka forum, hängde med min mamma när hon lämnde in bilen och sen åkte vi till Kista Galleria, shoppat och annat skoj. Sen så jobbade jag en dag på en festival, jag flyttade från Karlstad, jag har tagit körkort och jag har varit i USA men så har jag även hunnit tagit det lite lugnt. 
USA måste vara en av de roligaste sakerna jag gjort denna sommaren, var så sjukt kul där och fik se lite nya ställen/platser jag inte sett förut. 
 
Follow my blog with Bloglovin

Kommentarer
Heart Hanna S

Hejsan vilken fin blogg du har! Med underbara bilder!
Jag tänkte också säga att jag har en pågående fototävling
på min blogg det skulle betyda GULD om du var med i den! :)
Direktlänk: HÄR
(http://hannaasundin.blogg.se/2012/august/fototavling.html#comment)
Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer!

2012-08-19 @ 17:12:17
URL: http://hannaasundin.blogg.se
Heart Koffe

EKORRE!!!! Så du har vart i staterna, najs! Grattis till körkortet du! :)

2012-08-20 @ 20:16:34
URL: http://fotokoffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Här kan du skriva en liten presentation om dig själv & bloggen.

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0