VIlken dag..

Hej!
 
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, allt bara snurrar i mitt huvud. 
Saknar min kille så otroligt mycket :( vet inte när jag kommer att få träffa honom igen vilket är sjukt tråkigt :( 
Jag som lova mig själv att inte börja gråta när jag skulle skriva något på bloggen... 
Är så jobbigt att inte veta när man kan träffa någon man gillar så sjukt mycket. jäkla avstånd som är ivägen, men det ska ju inte hindra mig från att gilla honom och vara tillsamans med han, verkligen inte. 
 
Idag har jag annars inte gjort så mycket mer än att städat på mitt rum, vilket tog längre tid än vad jag trodde. Ska bara damsuga lite så ser det fint ut sen. I helgen vet jag inte riktigt vad som händer, ska städa lite och kanske gå ut och fotografera om vädret tillåter det vill säga. 
 
Ha en bra helg!!!
 
 
JAG ÄLSKAR DIG JOAKIM!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Här kan du skriva en liten presentation om dig själv & bloggen.

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0