Festival

Hej!!
 
Efter att jag hade varit på Putte i Parken i torsdags blev jag fett ugen på att dra dit nästa år. 
Har aldrig varit intresserad av att gå på någon festival men Putte i Parken ska jag gå på, antingen med någon eller själv. Men det finns några artister som jag gärna vill se live innan nästa sommaren är slut. 
 
1. The Hives
2. Melody Club
3. Timbuktu
4. Panda De Panda
5. Gavin Degraw
6. Den Svenka Björnstammen
7. Sen många mer.. 
 
Det är ingen speciell ordning på artisterna utan jag ill se alla lika mycket!!! :)))
 
Längtar redan till nästa sommar, haha!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Här kan du skriva en liten presentation om dig själv & bloggen.

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0