Gawin Degraw rockade Putte i Parken

 
Fy f*n vad bra han är. Han är min favorit artist, helt klart :) 
Har alltid gillat honom och hans musik :)
Jobbade på Putte i Parken den dagern han skulle sjunga och hoppades på att få se när han skulle uppträda. då jag slutae nio och han skulle sjunga kvart över nio men tyvärr missade jag det. Men jag hörde rätt brafrån där jag stod och jobbade. Jag är inte så less över det för precis innan han kom in till festivalen så jag han åka förbi mig i en bil. HIHI!! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Här kan du skriva en liten presentation om dig själv & bloggen.

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0