Tur dag imorgon.

 
En bild som jag tog igår kväll ute i trädgården hos min pappa. 
 
Idag har jag pluggat körkortsteori nästan hela dagen för jag har prov imorgon. Hoppas jag klarar det nu, annars blir jag fett lack. Sen så har jag inte gjort så mycket mer, haha.
 
Men vet ni vad ?! Jag längtar till USA,åker dit på söndag och sen längtar jag även tills då jag kommer hem för då ska jag förmodligen träffa en kille som har sagt att han vill träffa mig nu när han är hemma. Så jag hoppas att jag kan ta mig dit sen när jag är hemma, men förmodligen blir det inga problem. Tar inte så lång tid att åka därifrån till min mamma så kan åka dit över dagen om det skulle vara så med. :) 
 
Kommer ha det fett grymt i USA så kommer ta massor av bilder och lägga upp några här på bloggen och på facebook. 
 
Ha en bra kväll! :D 

Kommentarer
Heart Alice Gustafsson

å, fin bild!

2012-08-19 @ 13:41:42
URL: http://aliceaphotodream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Här kan du skriva en liten presentation om dig själv & bloggen.

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0