Familjen, det bästa man har.

Idag ska jag åka hem och fräffa familjen så vet inte om jag kommer blogga något i helgen.
Tar iallfall inte med mig kameran hem denna gången eftersom det blir då mer väskor med mig på tåget och jag
har redan tillräckligt många väskor som jag ska ta md mig.
Skulle även packat igår men inte gjorde jag det, allt är som det brukar. Haha.
I helgen ska jag försöka få med min pappa till stan och köpa en ny resväska, skulle behöva en ny eftersom att dem vi har nu har vi haft i snart 20år och dem ser jäkligt slitna och fula ut. Om vi inte hinner det denna helgen får det bli nästa gång min pappa kommer hem.
Annars i helgen händer inte så mycket, ska övningsköra en hel del, träffa min farmor och farfar och bara njuta av tiden med mina föräldrar som är det absolut bästa jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Här kan du skriva en liten presentation om dig själv & bloggen.

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0