I'm on top!!

Hejhej!! Idag vet jag inte riktigt vad som händer, ska nog åka till Nacka Forum och kolla runt lite, måste ha ett par solbrillor eftersom att dem jag hae på midsommar glömde jag kvar hos dem vi var hos. Blir ingen mer shoppning för mig innan jag åker till USA, finns inget som jag behöver heller och lär ju hitta något när jag är i USA. Annars idag blir det bara att chilla och läsa massor av körkortsteori, så att jag får mitt körkort någon gång.
Har som sagt bara teorin kvar, uppkörningen gjorde jag för en vecka sen och klarade mig, yeeeaaah!!! 
 
Nu ska jag dra iväg innan klockan blir allt för mycket, haha :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Här kan du skriva en liten presentation om dig själv & bloggen.

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0