Pressad av tid.

Vet inte vart jag ska börja men det finns så mycket jag skulle vilja göra i sommar men vet inte om jag hinner.
Vill Träffa min kusin och några andra människor som man snackar med, åka en vända till Stockholm, jobba och åka till USA. Sen ska jag även flytta och sen hitta ett nytt boende när jag vet vilken skola jag kommit in på. Finns massor av annat jag vill hinna göra också åhhh.
Vill bara veta vart jag kommit in på för skola och vart så jag kan koppla av och slippa stressa och ha panik.
Suger att man får reda på vart man kommit in i slutet av sommaren, kommer aldrig hinna hitta en boende. BLÄ.
Vet att det finns några som sagt att dem vill träffa mig men vet aldrig när jag ska ha tid till det i sommar :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Här kan du skriva en liten presentation om dig själv & bloggen.

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0