Midsommar.

Hej.
Om en vecka är det midsommar och jag längtar faktiskt lite.
I år kommer jag att fira midsommar med min mamma och några som hon känner i Stockholm, kommer nog bli kul bara jag får lite dricka, typ den enda gången som jag dricker(alltså alkohol), haha.
Vet inte riktigt än vilken dag jag kommer att åka upp, det beror lite på hur det går på uppkörningen på måndag och när jag an skriva teoriprovet. Men jag hoppas kunna åka på tisdag eller torsdag om jag har tur.
Ska fråga en jag snackar med i helgen om den personen vill ses någon dag nästa vecka, typ gå på bio eller något. Det hade varit väldigt kul för den personen verkar vara trevlig och hur rolig och snäll som helst. Vi har lite samma humor, haha. Har aldrig träffat personen innan så då vore bio ganska bra som första grej vid första träffen, vet att det är många som går på bio på sin första dejt/kväll och att jag själv varit lite emot det. Men jag tror det blir bra för både mig och den personen.
Imorgon blir det att åka in till stan och kolla på en bikini, måste ha en när jag åker upp till Stockholm för om det blir bra väder där så ska vi bada. Vill egentligen inte lägga pengar på en bikini eftersom jag har tre styckna reda som jag köpt för några år sen men har dem i Göteborg och hinner inte åka ner dit och hämta dem. Lite surt att jag inte tänkte på att ta med mig någon av bikinisarna till Karlstad, aja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Här kan du skriva en liten presentation om dig själv & bloggen.

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0